Nästa vecka firar vi fastlagstisdag och då bakas och säljs det en hel del fastlagsbullar. Men vill man prova på något nytt kan jag tipsa om dessa bakverk och pannkakor. Har du bakat något annorlunda som smakar som faslagsbullor men som är något helt annat? 

Next week we celebrate Shrove Tuesday and on that day a lot of shrove buns are baked and sold. But if you want to try something new I have the recipes for you. Have you baked something different that tastes like a Shrove Tuesday bun but which is something completely different? Hope you get inspired.