Glad fastlagstisdag med eller utan bullor :) Jag bakade enligt mitt recept och gjorde både med sylt och mandelmassa. Mandelmassa är nog min favorit. Väljer du sylt eller mandelmassa? Och kommer du att äta en bulla idag?
Happy Shrove Tuesday with or without buns :) I baked according to my recipe and made both with jam and almond paste. Almond paste is my favorite. Do you choose jam or almond paste? And will you eat a buns today?




4 Comments
Absolut mandelmassa. Klassikern är godast.
ReplyDeleteJa, så gott!
DeleteFina fastlagsbullor:) Mandelmassa måste det vara:)
ReplyDeleteJa, det är så gott med mandelmassa! Tack!
Delete