Några av de godsaker som jag avnjutit den senaste tiden. Värmen har kommit och vi har kunnat njuta av första fikat på balkongen, härligt. Och jag har lyckats köpa den mest perfekta avokadon. Den var så krämig, smakade sött och jag åt den med sked :) Många promenader har det blivit och då brukar det också bli croissant och kaffe, så gott. Sista bilden har inget med mat att göra, men jag vil ändå dela med mig av den. En vacker solnedgång, himlen var så vacker. Ha en fin dag!

Some of the treats I've enjoyed recently. The warmth has arrived and we have been able to enjoy our first coffee on the balcony, lovely. And I have managed to buy the most perfect avocado. It was so creamy, tasted sweet and I ate it with a spoon :) There have been many walks and walks go hand in hand with croissant and coffee, so good. The last picture has nothing to do with food, but I want to share it anyway. A beautiful sunset, the sky was so beautiful. Have a nice day!