90grados specialty coffee är ett nyligen öppnat café i Granada. Jag var där en onsdag eftermiddag och det var inte för mycket folk. Jag drack en americano och åt en ostkaka med blåbärssylt och bär. Kaffet var gott, hett som jag gillar och hade en ton av choklad och nötter. Ostkakan var krämig, serverades med en söt sylt och bär. Själva kakan var inte för söt, sötman kom från sylten. Trevlig service. 
 
Adress: Calle San Juan de Dios, 10, Centro, 18002 Granada

90grados specialty coffee is a recently opened cafe in Granada. I was there on a Wednesday afternoon and it wasn't too crowded. I had an Americano and and a cheesecake with blueberry jam and berries. The coffee was good, hot as I like it and had a hint of chocolate and nuts. The cheesecake was creamy, served with a sweet jam and berries. The cake itself wasn't too sweet, the sweetness came from the jam. Nice service.

Address: Calle San Juan de Dios, 10, Centro, 18002 Granada