Den senaste månaden är nog den godaste på länge :) Jag har ätit så mycket gott och fått spendera tid med mina föräldrar i Spanien. Kunnat äta ute i solen, hur skönt och mysigt är inte det. Och jag har nog ätit en av de godaste croissanter i Spanien. Den var nygräddad och ännu varm när jag satt tänderna i den. En annan höjdpunkt var när pappa lagade omelett med ost till oss. Så god. Det har även blivit en hel del fika. Jag har njutit så mycket och tagit vara på varje stund. Så tacksam för mina nära och kära. Ha en fin dag!

The last month is probably the best in a long time :) I have eaten so much good food and got to spend time with my parents in Spain. Being able to eat outside in the sun, how nice and cozy isn't that. And I have probably eaten one of the best croissants in Spain. It was freshly baked and still warm when I put my teeth into it. Another highlight was when dad made us an omelette with cheese. So good. There has also been a lot delicious pastries and coffees, fika-times. I have been enjoying myself very much and cherished every moment. So grateful for my loved ones. Have a nice day!

My dad made me an Omelette with Cheese. Very delicious!
Bästa pappa lagade omelett med ost. Så god!

Pizza :)

Lemon Cake.
Citronkaka.

Marble Cake and Coffee.
Tigerkaka och Kaffe.

Freshly squeezed Orange Juice.
Färskpressad Apelsinjuice. 

Super delicious Buns!
Jättegoda Bullor!

One of the best croissants I've had. Freshly baked and still warm!
En av de godaste croissanter jag ätit. Och denna var nybakad och varm! 

Yummy / Mums!

Fresh Vegetables.
Färska Grönsaker.

Taco with Scrambled Eggs & Cheese.
Taco med Äggröra & Ost.

Plantbased Burger.
Växtbaserad Burgare.

Bun dough with Custard.
Bulla med vaniljkräm.

Croissant.

Coffee / Kaffe :)

Cortado.

Swedish Candy.
Svenskt Godis.

Yogurt Bowl eith Granola & Berries.
Yoghurt med Granola och Bär.

Croissant and Fennel Bread with Cheese and Greens.
Croissant och Fänkålsbröd med ost och Grönsaker.

Kombucha.