Beyond Meat har anlänt till Hollands mataffärer. Sedan april 2019 finns den att köpa på Albert Heijn. Beyond meat är en växtbaserad burgare som till konsistens och smak påminner om en vanlig burgare gjord på kött. Skrämmande lika tycker jag. Burgaren har en rökig smak, vilken också bidrar till att den påminner om kött. Jag tycker att den smakar gott, men den är inget jag vill äta ofta. Hellre gör jag mina egna burgare på bönor, linser, ris, quinoa... På mera naturliga ingredienser. Priset för två biffar är 5,99 euro, vilket är mycket, enligt mig.

Beyond Meat has arrived in Holland's food stores. Since April 2019, it is available at Albert Heijn. Beyond Meat is a plant based burger that, to its consistency and taste, resembles an ordinary burger made of meat. I think it's scaringly similar as well. The burger has a smoky flavor, which also gives it a meat like taste. I think it tastes good, but it's nothing I want to eat often. Rather, I make my own burger on beans, lentils, rice, quinoa... On more natural ingredients. The price for two burgers is 5.99 euros, which is a lot, according to me.