Monday, February 27, 2017

Macaroni Salad with Crème Fraîche

Om jag har får kokta makaroner över brukar jag ofta göra sallad på dem. Det är enkelt och smakar så gott. Vanligen blandar jag i majonnäs, men den här gången hade jag creme fraîche, vilket också blev gott. Om du har tips på goda pastasallader tar jag gärna emot dem, tack :) 

If I have left-over cooked macaroni I often make a salad. It's easy and tastes so good. Usually I mix in mayonnaise, but this time I used creme fraiche, which was also good. If you have tips on good pasta salads please share them with me, thanks :)


Makaronisallad med Crème Fraîche

3 dl kokt makaroni
1 tomat, tärnad
1 bit gurka, tärnad
1 saltgurka, tärnad
1 dl crème fraîche
1 tsk senap
en skvätt vinäger
en nypa salt
svartpeppar
en nypa socker

Blanda alla ingredienser i en skål och ställ i kylskåp innan servering. 


Macaroni Salad with Crème Fraîche

3 cups cooked macaroni
1 tomato, diced
1 piece of cucumber, diced
1 pickled cucumber, diced
1 dl crème fraîche
1 tsp mustard
a dash of vinegar
a pinch of salt
black pepper
a pinch of sugar

Mix all ingredients in a bowl and refrigerate before serving.

2 comments: