Förra helgen var jag tillsammans med min man och vår vän på en italiensk matexpo. Det serverades mozzarella och andra italienska ostar, t.ex. en som fått mogna i en grotta i tio år! Den var faktiskt mycket god och hade en djup, stark smak. Olika kaffe- och vinrepresentanter var också på plats. Man kunde t.om smaka på italiensk öl, men jag gillar inte öl så den kan jag inte säga något om. Man kunde delta i vinprovning och se på när kända kockar, för att nämna en Giovanni Caminita, lagade typisk italiensk mat. Har du sett lakrits som är i pastaform, haha, nej inte jag heller tills nu. En rolig dag i trevligt sällskap med mycket smakprover.

Last weekend I went with my husband and our friend to an Italian food expo. I love cheese and you could try many different cheeses, such as buffalo mozzarella and one that had matured in a cave for ten years! It was actually very good and had a deep, strong flavor. You could participate in wine tasting and watch famous chefs, for instance Giovanni Caminita, cooked typical Italian food. You could even taste Italian beer, but I do not like beer so I did not try thatHave you seen licorice that is shaped into pasta, ha ha, no, neither did I until now. A fun day in good company with a lot of taste samples. 

Hazelnut pastry with nutella filling

Chocolate

Cacao Beans

Beer 

Boncaffé

Coffee cookies, pistachio and almond.

Lovely pistachio filling

Stevia products

Wine

Mozzarella

Different cheeses


Chef Giovanni Caminita

Pasta


Licorice shaped into pasta

Four cheese pizza