Vanligen startar jag dagen med ett pulver från Greens Plus Organics. Wild Berry är min favorit och det är en ekologisk blandning av råa gröna livsmedel, superfrukter, grönsaker och probiotiska kulturer. Greens Plus Organic Superfood Wild Berry är vegan, soja-, gluten- och mejerifri. Jag blandar en skopa i kallt vatten, men man kan lika gärna använda pulvret i t.ex. smoothies. En nyttig och energigivande start på dagen!

Jag beställer mitt pulver från iHerb.com. Du kan använda min kod BZN726 för att få 5-10 % rabatt på första beställningen. 

Usually I start the day with a powder from Greens Plus Organics. Wild Berry is my favorite flavor and it is an organic blend of raw green foods, superfruits, sea vegetables and probiotic cultures. Greens Plus Organic Superfood Wild Berry is vegan, soy, gluten and dairy-free. I mix one scoop with cold water, but you can as well use the powder in eg. smoothies. A nutritious and energizing start to the day!

I order my powder from iHerb.com. You can use my code BZN726 to save 5-10% on your first order. 




Amazon Chocolate and Wild Berry