Denna godsak gjorde jag till en utmaning på Instagram och jag kan säga er att den var väldigt god. Den innehåller inga nötter och tahini ger en spännande smak till kakan. Receptet är från Sharlene med bloggen Live Love Eat Raw. Titta gärna igenom hennes recept, de är vackra, färggranna och är raw, vegan och glutenfria.

Vet ni vad, det är redan 4 år sedan jag startade min blogg. Helt otroligt hur snabbt tiden har gått. En hel del recept har skapats under denna tid och än finns det hur mycket recept som helst att testa. Jag har bakat en hel del raw och vegan den senaste tiden och jag tycker att det är så roligt att testa sig fram, experimentera i köket. Ibland blir det bra och ibland mindre bra. Men det är väl så det skall vara, allt blir inte alltid som man tänkt sig. Glutenfria recept har jag också testat. Är det något du önskar dig se i bloggen, lämna då gärna en kommentar. Ha en fin dag! Hurra för bloggar!!

This yummy thing I made for a challenge on Instagram and I can tell you that it was very good. It contains no nuts and tahini gives an exciting flavor to the cake. The recipe is from Sharlene, Live Love Eat Raw. Please look through her recipes, they are beautiful, colorful, raw, vegan and gluten-free.

You know, it has already been four years since I started my blog. Unbelievable how quickly time has passed. A lot of recipes have been created during this time and still there are plenty recipes to try. I have baked a lot of raw and vegan recently and I think it's so fun to try new  things, experiment in the kitchen. Sometimes it turned out good and sometimes not so good. But that's how it should be, everything is not always as expected. Lately I have also baked gluten-free recipes. Is there anything you wish to see on my blog, please leave a comment. Have a nice day! Hooray for blogs!!