Wednesday, July 3, 2013

Spinach Omelette

Omelett är gott och går snabbt att svänga ihop. Blanda i spenat om du gillar det eller ta riven ost, tomat, örter, ja nästan allt går :)

Omelette is good and quick to swing together. Stir in spinach if you like it or use grated cheese, tomato, herbs, almost everything works :)


Spenatomelett

stekt spenat
ägg
en skvätt grädde
salt
peppar

Blanda ihop allt och stek i stekpanna. Servera.


Spinach Omelette

fried spinach
eggs
a dash of cream
salt
pepper

Mix everything together and fry in a skillet. Serve.

18 comments:

  1. Så lättlagat och samtidigt så gott! Bollarna i ditt förra inlägg såg spännande ut!

    ReplyDelete
  2. Visst är det gott med spenat. Jag har en omelett jag brukar göra med spenat, fetaost och tomater.. Underbar.
    Ha fina kvällen, kram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Med fetaost och tomat måste jag också testa någon gång :) Kram

      Delete
  3. Mmm...den här omeletten låter helt i min smak! Mums!
    Ha en fin kväll!
    Kramar!
    //Lana

    ReplyDelete
  4. Håller med dig, så gott och enkelt. Hoppas att det smaka :) kram

    ReplyDelete
  5. This is gorgeous and sounds SO good! I want it for breakfast tomorrow!!!!

    ReplyDelete
  6. Nyttigt och gott mums kram Diana

    ReplyDelete
  7. Delicious way to enjoy eggs!
    Hugs!

    ReplyDelete
  8. Spenat är fina grejer det- löv it!

    ReplyDelete
  9. Definitivt nåt jag ska testa, älskar spenat!

    ReplyDelete