Tuesday, March 12, 2013

Singapore

Jag bjuder på några bilder från våra sista dagar i Singapore. Jag kan känna värmen :)
 
Here are some pictures from our last days in Singapore. I can really feel the warmth :)

Marina Bay Sands Hotel


Pool

Marina Bay Sands Gardens


In-Room Dining at Marina Bay Sands Hotel
Club Sandwich and fries

Mozzarella Sticks


 Boomarang - Breakfast (Robertson Quay)
Scrambled Eggs with Turkish Bread

Granola Muesli

Pita Pan - Pocket full of Health (Marina Bay Sands Shopping)
Mediterranean Platter

Pita

French Fries


 Au Chocolat - Marina Bay Sands Shopping
Peppermint Patty Brownie

Cinnamom Bun

28 comments:

  1. Underbart! Vilka bilder!
    Nästa gång vi åker till Thailand ska vi absolut göra resan till Singapore!
    Ha en toppen dag!
    Kramar!
    //Lana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det skall ni göra, så värt ett besök. Kram

      Delete
  2. So sad to learn that you already left Singapore? Really hope you'll be back here one day so that I can meet you in person. Anyway keep posting, I'll visit you often :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, I too hope we can come back some day! See you then :) Thanks!

      Delete
  3. Skulle lätt kunna äta upp allt..;)
    Kram

    ReplyDelete
  4. Vilka härliga bilder! Blir jättesugen på att resa iväg till lite varmare breddgrader!

    ReplyDelete
  5. Underbara bilder, och vilka läckra matbilder!!

    ReplyDelete
  6. Vilka fina dagar ni fick er sista tid där! Det ser helt underbart ut och jag skulle gärna åka dit någongång i livet. Kram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, Singapore är värt ett besök. Kram

      Delete
  7. gahhh vilka underbara bilder NJUUUUUUUUUUUUT : ) kram Sofia

    ReplyDelete
  8. Åh så härligt det ser ut, jag älskar värmen och havet och skulle gärna resa dit. Förstår om du kommer sakna det...
    Ha en fin kväll
    Kramar från Victoria på www.victoriasprovkök.se

    ReplyDelete
  9. Vi som bara varit i Singapore några dagar på semester pratar ofta om hur bra vi trivdes där, hur säkert det var, så mycket det fanns att se och hur mycket gott vi åt där. Förstår verkligen o du saknar det, speciellt vädret, men som sagt så blir säkert livet i Amsterdam också en riktigt spännande upplevelse.
    Ser i alla fall ut som ni hade det riktigt bra de sista dagarna där,

    kramar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det är en fin plats att både bo på och resa till. Livet där var på något vis lätt och tryggt, nästan som en oändlig semester :) Amsterdam blir nog bra det också :) Kram

      Delete
  10. super bra bilder! Mums för Mediterranean plattan snygg! Tack så mycket för bilderna, kram!!!

    ReplyDelete
  11. Fina foton, jag kan också känna värmen vännen... jag skulle ge mycket för att få vara där nu. Vi har så mycket snö här idag... har snöat heela långa dagen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, värme är så mycket trevligare än kyla :)

      Delete
  12. Oh, vilken underbar pool! :) Alla bilderna är fina och det ser väldigt gott ut....jag tror att du kommer att hitta mycket gott i Amsterdam också! Alla goda ostar ex och sedan finns där ju mycket fint att titta på, som tulpaner och för att inte tala om diamanter! ;)

    Min väninna bodde i närheten av Amsterdam innan de flyttade till Shanghai. Jag vet att hon gillade Holland skarpt. Behöver du tips, kan du få hennes fb. Fast ibland är det kul att uppleva allt nytt på egen hand! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack Tina! Ja, det verkar finnas så mycket gott här i Amsterdam! Tack, jag kan ta kontakt om jag känner att jag behöver hjälp :)

      Delete
  13. Åh, så underbara bilder! Attans vad hungrig jag blev :-)

    ReplyDelete