Friday, March 15, 2013

Boomarang - Singapore

Vårt stamställe för frukost i Singapore var Boomarang. En plats som jag och mina goda vänner besökte regelbundet för just deras frukost. Färsk frukttallrik toppad med naturell yoghurt och mangosås, granola med yoghurt och syrliga bär, färskpressade juicer och bröd med fikon. 

Our favorite place when it came to breakfast in Singapore was Boomarang. A place that my friends and I visited regularly for their breakfast. Fresh fruit platter topped with natural yoghurt and mango sauce, granola with yogurt and sour berries, fresh juices and bread with figs.




26 comments:

  1. Hur kan du hålla dig så smal med all denna mat du äter, eller i alla fall tar kort på ;-). Jag hade rullat fram...

    Kram kram och ha en skön helg i Amsterdam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, hemligheten Malin är regelbunden motion och regelbundna mattider! Kram och ha en fin helg!

      Delete
  2. Härliga frukostar! Skulle vilja ta en sväng dit ;)

    ReplyDelete
  3. Där skulle ju till och med en frukostvägrare som jag gilla läget! Kram!

    ReplyDelete
  4. I can see & look why you all loved going there! The food dishes look awesome, especially the 1st breakfast: yummo! x

    ReplyDelete
  5. Du, nu börjar det kurrai magen, serru...

    Ha en fin fredagkväll!

    ReplyDelete
  6. Oh my god...that first picture is literally mouthwatering. What an amazing breakfast. Wowowow why did I have to wake up to that. My protein shake is not gonna cut it today! haha!

    ReplyDelete
  7. Ja det ser verkligen helt fantastiskt gott ut!

    ReplyDelete
  8. Så smarrigt!
    Det verkar som om du fortfarande saknar Singapore...
    Kramar!
    //Lana

    ReplyDelete
  9. Hej Katarina!
    underbara rätter! Uhm mango sås låter bra! Jag måste försöka att göra detta på min yoghurt! tack för den härliga bilder, kram!

    ReplyDelete
  10. Men hjälp vilken frukost! Tar dom bestllningar från Sverige? :-D

    ReplyDelete
  11. Brödet på nedersta bilden ser verkligen gott ut. :-D

    ReplyDelete
  12. Den där frukosten hade jag gärna ätit varje dag!

    ReplyDelete