Monday, February 18, 2013

NuNaturals Stevia Product Giveaway / Tävling



NuNaturals Giveaway

I have had the honor to test products from NuNaturals. The products are all-natural, plant-based flavors and gluten-free and now You have the opportunity to win, since four of my readers have a chance to win, one of each of the NuNaturals new flavors:

Lemon NuStevia Liquid, Alcohol-Free, 2 oz. Bottle
Orange NuStevia Liquid, Alcohol-Free, 2 oz. Bottle
Peppermint NuStevia Liquid, Alcohol-Free, 2 oz. Bottle
Chocolate NuStevia Liquid, Alcohol-Free, 2 oz. Bottle

This is how to enter the NuNaturals giveaway:
Leave a comment in this post that you wish to try NuNaturals Stevia products. Please visit
NuNaturals Facebook page as well.

This giveaway is open to all readers worldwide. Giveaway starts today, Monday Feb 18 and ends on Friday, Feb 22 2013. NuNaturals will be shipping the giveaway directly. Winners must provide a mailing address, no P.O. boxes are accepted.

NuNaturals is also offering a 15% discount on all orders. Go to
www.nunaturals.com and enter code BLG0613 (checkout page) to receive the discount. This code will remain effective until June 30, 2013.

Good Luck!

NuNaturals Tävling

Jag har haft äran att testa produkter från NuNaturals. Produkterna är naturliga, har växtbaserade smaker och är glutenfria. Nu har fyra av mina läsare chans att vinna en av varje av NuNaturals nya smaker:
  
Lemon NuStevia Liquid, Alcohol-Free, 2 oz. Bottle
Orange NuStevia Liquid, Alcohol-Free, 2 oz. Bottle
Peppermint NuStevia Liquid, Alcohol-Free, 2 oz. Bottle
Chocolate NuStevia Liquid, Alcohol-Free, 2 oz.Bottle

Så här deltar du i tävlingen:
Lämna en kommentar i det här inlägget om att du vill prova NuNaturals
Stevia produkter. Besök gärna också NuNaturals Facebook-sida.

Denna tävling är öppen för alla läsare över hela världen. Tävlingen börjar idag, måndag 18 februari och slutar på fredag ​​22 Februari, 2013. NuNaturals kommer att skicka produkterna direkt till vinnarna. Vinnarna måste uppge en postadress, inga P.O. boxar accepteras.

NuNaturals erbjuder också 15% rabatt på alla beställningar. Gå till
www.nunaturals.com och ange kod BLG0613 (i kassan) för att ta del av rabatten. Denna kod gäller tills 30 juni 2013.

Lycka till!

26 comments:

  1. Jag är jättegärna med och tävlar!

    ReplyDelete
  2. Åh det verkar spännande att testa.. är med o tävlar helt klart!

    ReplyDelete
  3. Jag är jättegärna med och tävlar. Vill gärna prova =D

    ReplyDelete
  4. Jag har aldrig använt Stevia så det vore kul att vinna.
    Ska vi lämna adress nu eller om vi vinner?
    Nu surfar jag in på deras hemsida och kollar om jag hittar lite tips på användning.

    ReplyDelete
  5. Det här skulle vara riktigt spännande att testa! Så givetvis vill även jag vara med i tävlingen :)

    ReplyDelete
  6. Vilka spännande produkter! De vill jag gärna testa!

    ReplyDelete
  7. Spännande, jag är gärna med och tävlar!

    ReplyDelete
  8. Super spännande produkter! Vi har provat olika stevia produkter. Mums dessa smaker låter så underbar! Tack för chansen och ha en trevlig dag, kram

    ReplyDelete
  9. Prövar gärna på något nytt!

    ReplyDelete
  10. Kivoja tuotteita. Steviasta on täälläkin tullut aikamoinen muoti-ilmiö. Ja hyvähän se vain on, että sokerille saadaan terveellisempi vaihtoehto.:)

    ReplyDelete
  11. Hej! Jag vill också gärna vara med och tävla!

    ReplyDelete
  12. Låter väldigt spännande! Jag är gärna med och tävlar :)

    ReplyDelete
  13. De där ser intressanta ut! Är gärna med och tävlar :)

    ReplyDelete
  14. Minnea ("kontaktlim")February 21, 2013 at 8:51 AM

    Haha, jag vet inte varför google envisas med att döpa mig till "kontaktlim", tror det är något gammalt bloggnamn från en skolupppgift i sjuan eller så. Jaja.

    ReplyDelete
  15. Vad roligt. Jag gillar också att prova nya saker, är gärna med och tävlar.

    //teasa

    ReplyDelete
  16. Låter spännande värre, är gärna med och tävlar! :)

    ReplyDelete
  17. Åh dessa lät ju spännande! Jag vill absolut vara med och tävla!
    Hälsningar Emma S

    ReplyDelete
  18. Åh dessa lät ju spännande! Jag vill absolut vara med och tävla!
    Hälsningar Emma S

    ReplyDelete
  19. Åh det vill jag gärna vinna :-) borde funka fint i glassmet

    ReplyDelete
  20. Vill gärna vilja vara mede,har ej ÄN provat Stevia produkterna men.i.om att jag gått ner massor i vikt skulle det kunna var ngt för mej att använda som sötningsmedel.
    Kram och TACK för en intressant blogg!!!

    ReplyDelete
  21. Klart att jag vill vara med och tävla om dessa produkter!:)

    ReplyDelete