De Taart van m'n Tante kan väl översättas till "min mosters tårta" och är ett café beläget i De Pijp, Amsterdam. De serverar otaligt många tårtor och vi valde att smaka på två, chokladkaka med nötter och körsbär och ostkaka med smak av citron. De smakade helt ok, men inte mer. Jag föredrar mäktiga ostkakor och denna var för lätt för min smak. Om jag besöker caféet igen skall jag smaka på deras morotskaka. 

The taart van m'n Tante could be translated as "my aunt's cake" and teh cafe is located in De Pijp, Amsterdam. They serve many different cakes and we chose to try two of them, chocolate cake with nuts and cherries and cheesecake flavored with lemon. They tasted ok, but nothing more. I prefer dense cheesecakes and this was too light for my taste. If I visit the cafe again will I try their carrot cake.