Bilder tagna av mig har blivit publicerade i en lokal tidning i Singapore. Min vän Olivia, som driver företaget My Lovebites, bakar och säljer småbröd och jag har hjälpt henne med fotograferingen av småbröden. Så när tidningen 8 Days intervjuat henne och hennes business, så har mina bilder kommit med i artikeln. Känns mycket roligt att se sina egna bilder i en tidning och lite stolt är jag ju förstås också!

Pictures taken by me have been published in a local magazine in Singapore. My friend Olivia, who runs the company My Lovebites, bakes and sells cookies and I helped her with the shooting of the cookies. So when the magazine 8 Days interviewed her and her business, my pictures have been included in the article. Feels very good to see my own pictures in a magazine and I’m of course a little proud too!