Just nu är jag väldigt förtjust i bakad gröt. Så otroligt gott och jag gillar min gröt lite undergräddad, så att den fortfarande är så där krämig god. Du kan se på bilderna hur krämig den är. I denna har jag bär och sedan toppade jag gröten med värmda bär, så gott! Testa, testa :) Den fina ängeln på bilden har jag jag fått att min kära, omtänksamma mamma, kärlek!

Right now I'm very fond of baked oats. So incredibly good and I like my oats a little underbaked, so that it's still creamy. You can look at the pictures how creamy it is. In this I have berries and then I topped the oats with heated berries, so good! Try it, now :) The cute angel in the pictures I have I got my dear, caring mom, love!



Baked Oats with Berries


2 dl oats

2 dl almond milk

1-2 tsp agave syrup

0.5 tsp vanilla essence

0.5 tsp baking powder

one pinch of salt

berries


Mix all the ingredients in a blender. Pour into oven safe bowl, add berries. Bake for about 15 minutes. 



Bakad Gröt med Bär 


2 dl havregryn

2 dl mandelmjölk

1-2 tsk agavesirap

0,5 tsk vaniljessens

0,5 tsk bakpulver

en nypa salt

bär


Blanda alla ingredienser i en mixer. Häll i en ugnssäker skål, lägg i bären. Baka i ca 15 minuter.