Last week I was with my husband in London. I usually check out places I want to visit before a trip. One of these places was 26 Grains. 26 Grains is all about bringing you tasty breakfast, brunch and lunch options such as Nordic pear porridge and avocado on sourdough rye bread. 26 Grains is a tiny restaurant in Neal's Yard, inspired by the Scandinavian cooking. I ordered the apple, blackberry, almond porridge (almond milk oats, cardamom apple puree, fermented apple, blackberry, vanilla yoghurt, almonds) It was delicious! They only accept cards, no cash.

Förra veckan var jag och min man i London. Jag brukar alltid kolla upp platser som jag vill besöka innan resan. En av dessa platser var 26 Grains. 26 Grains serverar god frukost, brunch och lunch som t.ex nordisk pärongröt och avokado på surdegsbröd. 26 Grains är en liten restaurang i Neal's Yard, inspirerad av den skandinaviska matlagningen. Jag beställde äpple, björnbär, mandelgröt (kokt på mandelmjölk, och serverad med kardemumma äppelpuré, fermenterat äpple, björnbär, vaniljyoghurt, mandel) Det var utsökt! De accepterar bara kort, inga kontanter.