Påsken närmar sig och idag vill jag inspirera er med godsaker till påsk. Memma hör till mina traditioner att äta på påsken. Memma finns inte att köpa här, men man kan göra sin egen. Choklad hör också till påsk och då kan man baka en chokladkaka. Minns ni mina söta citronrutor som jag vann en recepttävling med. Om du inte har testat att baka dem, så nu är tiden inne, ett perfekt bakverk till påsk. Vill man vara mera nyttig kan man laga en gul smoothie på mango och banan. Hoppas du kan inspireras av mina recept.  

Easter is approaching and today I want to inspire you with treats for Easter. Mämmi is among my traditions to eat on Easter. You can't buy mämmi here, but you can make your own. Chocolate also belongs to Easter and you could bake a chocolate cake. Do you remember my sweet lemon squares that I won a recipe contest with. If you have not tried to bake them, now is the time, a perfect treat for Easter. If you want to be more healthy, you can make a yellow smoothie using mango and banana. Hope you can be inspired by my recipes.