E-books

Sunday, February 19, 2012

Quesadilla with Guacamole

Något som går snabbt att laga är quesadilla. Fyll tortillabröd med dina favorit ingredienser eller med det du har i kylskåpet och stek i stekpanna tills gyllenebruna. Denna quesadilla innehåller creme fraiche, cheddar och guacamole.

Something that's quick to make is quesadilla. Fill tortillas with your favorite ingredients or with what you have in the fridge and fry in skillet until golden brown. This quesadilla contains crème fraiche, cheddar and guacamole.



38 comments:

  1. Så gott, har aldrig testat att fylla tortilliabröd

    ReplyDelete
  2. Jättegott!Vad roligt att du valde en röra till fyllningen

    ReplyDelete
  3. Ja, det där är ju bara för gott! Älskar allt med smält ost och det här blir ju inte bättre än så!
    Har aldrig testat att ha gucca i men det får vi ändra på :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Smält ost är bara så gott och guacamole till passar bra!

      Delete
  4. Det ser himla gott ut! Guacamole är en stor favorit! :-)

    ReplyDelete
  5. Det här är riktigt gott.

    Kram och hoppas helgen varit bra

    ReplyDelete
  6. SÅ gott en fredagskväll!! Hoppas du haft en fin helg!!

    ReplyDelete
  7. Jag ÄLSKAR quesadilla! Kan tänka mig att det blir riktigt gott att fylla den med guacamole!

    ReplyDelete
  8. Jag älskar quesadillas, och guacamole. Så det här måste verkligen passa mig. Gott!

    ReplyDelete
  9. Riktigt gott ser det ut, speciellt när man ser hur det rinner ur dom... mmmm..

    ReplyDelete
  10. Quesadillas är världsbra mat! Funkar bra också om man har en vegan eller vegetarian i familjen. Bilden ger mig ökade hungerkänslor trots att jag just ätit! Söndagskram!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det är så gott och snabblagat:) Kram

      Delete
  11. Yummie!
    Idag åt vi enchiladas, mexikanskt är så gott!

    ReplyDelete
  12. Quesadillas är så gott, superbra till soppa tycker jag, och så kan man slänga i vad man vill i princip!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag tycker också att quesadilla passar bra till soppa :)

      Delete
  13. åh så gott de ser ut,ännu en sak jag inte ätit av.
    guacomole finns just nu på en av mcdonalds hamburgare,blev påminnd då ja såg detta.funkar nog till de mesta och är ju supergott

    ReplyDelete
  14. så gott...guacamole är en stor favorit hos mig.
    //V

    ReplyDelete
  15. Gud så gott! Quesadilla är ju så smarrigt med osten :D

    ReplyDelete
  16. Quesadillas är bästa tapasen! Jag brukar ha cheddarost och jalapeños i mina och äta guacamole till. Men jag håller med dig, fyll dem med vad som finns hemma för allt blir gott.

    ReplyDelete
  17. Quesadillas är galet got för hur enkelt det egentligen är. Ser supersmarrigt ut!

    ReplyDelete
  18. What's up Dear, are you genuinely visiting this web site on a regular basis, if so then you will definitely take nice know-how.

    Here is my webpage; business cash advance companies

    ReplyDelete